Translate

中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español

неделя, 11 март 2012 г.

"Нетрадиционни яйца"

"Нетрадиционни" яйца


Открих тези ваденки случайно в кварталното магазинче. Не предполагах, че ще пожъна такъв голям успех с тях. Първо държа да отбележа, че с тях се работи много лесно - пъхате яйцето във ваденката, потапете го в горещата вода и е готово. Предпочитам ги и заради минималното количество боя, която се използва - колкото да покрие частите, които не са облепени с ваденката.
Сега да разкажа и историята за името им - "Нетрадиционни" яйца. Предполагам знаете за рубриката на bTV "Аз, репортерът". Снимах готовите яйца, с идеята да пратя снимките на леля ми, която беше в чужбина, но ми хрумна и още нещо, защо да не ги кача и в "Аз, репортерът". Трябваше снимката ми да има някакво име. Избрах "нетрадиционни" яйца, заради приликата(поне според мен) на ваденките с традиционни шарки, наподобяващи Велинградско багрене. Та така моите яйца бяха показани в Прогнозата на времето.









1 коментар :