Translate

中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español

сряда, 26 декември 2012 г.

DIY: Как да си направим блуза с ресни

Този сезон ресните са модерни - можете да ги видите върху чанти, блузи, пердета, покривки ...
Преди няколко седмици, докато обикалях магазините си харесах една блуза с ресни, но не си я купих - беше много скъпа. Продължих с разходката си ... докато пиех кафе се сетих, че имам една блуза, която не съм носила и с малко работа ще стане като, тази която бях харесала. Трябваха ми само ресни...  Те не се оказаха проблем, има едно малко магазинче близо до Grand Hotel Sofia, където има голямо разнообразие на ресни. След като си направих сметка, блузата  щеше да ми излезе около 10 лв, което е в пъти по - малко, от видяната в магазина. (Ресните са около 4 лв, а блузата - купена от намаление - 5лв)
Сега ще ви покажа, как можете да си направите сами модерна блуза с ограничен бюджет!

Ще са ви необходими:
  • блуза
  • ресни (за да разберете каква дължина - измерете дължината на бието на блузата, около врата; варира от 40см до 50см)
  • ножица
  • игли
  • конец

Какво да направите
  • Закрепете ресните към бието на блузата, с помоща на топлийки и тропосайте. 
  • Минете на машина или зашийте на ръка. 
  • Изрежете излишните ресни, ако сте си купили по - дълги.
  •  Пригладете шева с ютия.
  •  Носете си новата блуза със здраве и любов!
  • И не забравяйте, да ми изпратите снимка на вашата блуза! Можете да го направите на емейла ми: ilianna.ilcheva [at] gmail.com или на стараницата ми във фейсбук.







Няма коментари :

Публикуване на коментар