Translate

中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español

събота, 18 май 2013 г.

Essence - Show Your Feet

Докато се разхождах из Lilly забелязах тези лепенки за омекотяване на кожата на краката*.
 Нямаше как да не ги купя - изглеждаха толкова лесни за употреба. Отлепяш, залепяш на петичката и спиш с тях.
Спането се оказа проблем за мен - може би е до моята кожа, но лепенките започнаха да се разлепят. Реших да си обуя чорапи, но ми беше много топло с тях, та аз дори зимата рядко обувам чорапи вкъщи :) Сутринта като се събудих лепенките се бяха разлепили тотално и трябваше да ги търся из леглото. Имаше минимален ефект при мен, може би ако бях прекарала цялата нощ с тях…
Вие пробвали ли сте ги? 

* Този продукт НЕ ми е предоставен с цел реклама, купила съм го със собствени средства и изказвам личното си мнение! 

Няма коментари :

Публикуване на коментар