Translate

中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español

неделя, 27 април 2014 г.

Вечер, преди сън

Тези от вас, които ме следват в Instagram сигурно са видяли една от новите ми снимки. Споделям с вас някои от продуктите, които ползвам вечер преди лягане. Ще се радвам да ме последвате и в Instagram :)
* Scholl Hard Skin Softening Cream - позвам го от твърде скоро за да дам отзиви;
* Nivea Lip Butter (vanilla & macadamia) - влюбена съм в него, хидратира прекрасно и има страхотен аромат. Нанасям го щедро на усните и си лягам, понякога преди това ги ексфолирам със стара четка за зъби;
* Bioderma Atoderm Mains Hand cream- кожата на ръцете ми е много капризна. Голяма част от миещите продукти не ми понасят, много трудно намирам подходящите. Този крем е спасението ми - подхранва идеално ръцете ми. 

Няма коментари :

Публикуване на коментар